Eh, Eh, nie aku nie ?

My photo
Malaysia
teringin ber-blog-ing. tetapi, terkadang malas. terkadang rajin. hanya manusia biasa.

Wednesday 15 February 2012

cheerful day ! :D

ASSALAMUALAIKUM..


14 feb aritu (semalam laa) adelah bufday member aku, wan syafinah najah jamil ! huhuhu, meh usha sikit muka die yang happy beno tuu.

hahaha! ate dah bufday die,  so die pun ajak ler hang kt teluk intan je pun. bukan ape, nak happy2 :)
makan2, jalan2, nyanyi2, shoping2. walaupun bufday dia, tapi aku lak terasa lebih happy! ohh ! *0*
first sampai melantak dulu ler..aihhh perut lapaa satu hape tak makan dari rumah. dah makan, bergambar depan menara condong, bagai nak rak ! huhuhu, LOOK!

  
ade ke kite tak ready die da snap ==''
 

ha! nie baru betul ;D


dan yang seterusnyaa.. =p

nie pose terrrBAIK korang!      





mentang2 aku jea ada camera so korang jelaa yang snap sane sini -,- huhu !
jalan punya jalan punya jalan, tak sedar hari dah petang..last sekali pegi Giant, sejukkan badan kat sane >.<  makan ais krimm, nyumm!

pic aku takde jugak, huuu huuu T_T

tapi takpe, aku dapat pakwe sorang! wehuuuu!! 
hensem kan? rambut awan nanoo!! =p then pukul 7 kteorang gerak balik..
sememangnya letih tapi seronok! even bukan bufday aku , lalalala ~ 
okey la,  dah balik, habes laa. hehehe..tata!

speacial case!! ^_^


 

No comments:

Post a Comment