Eh, Eh, nie aku nie ?

My photo
Malaysia
teringin ber-blog-ing. tetapi, terkadang malas. terkadang rajin. hanya manusia biasa.

Saturday 31 March 2012

ALHAMDULLILAHHH! :')

ASSALAMULAIKUMMM ......

dah berapa lama dah keputusan keluar, tapi aku baru update hari ni. ohohoho! takda masa la katekan  yeahhhh! alhamdullilah.. akhirnya segala debaran terjawab pada 21 Mac arituu di Dewan Terbuka SMK Seri Perkasa. hehe..

awal2 bangun rasa semacam jaa.. al maklumlah, nak amek keputusan yang menetukan future! lau nak diikotkan, nie bukan first time amek result, time tu UPSR, then PMR.. so nie yang ketiga! haha

sampai jaa sekolah, jumpa laa ramai kawan2 dulu.. ayoyoooo! maaanyak rindu maa! :') thenn lebih kurang dalam pukul 11, result kua .  aku tak berani nak amek mula2 dulu .  gilerr ar, bantainyaa aku pengsan nanti hapah tak dapat. haha

sampai je kat meja tempat amek result, cikgu2 dah pandang aku, tersengih2, tersenyum2. hoho aku panik! *perghh ayat tak boleh blah*  first terjumpa cikgu shamsiah dulu (cikgu bm), dia dengan muka happy gler2nya peluk aku sembang2 pe suma . dia bangga BM satu kelas aku sume dapat A! congrats guys!

then.. dah puas sembang2 baru aku amek keputusann..

dup dap dup dap! dan akhirnya!
                                                         

  • BAHASA MELAYU A+
  • BAHASA INGGERIS A
  • SEJARAH A+
  • AGAMA ISLAM A
  • MATH MOD  A+
  • FIZIK A-
  • BIOLOGY A-
  • KIMIA B+
  • ADD MATH B+
haaaa.... takde la okey sangat tapi aku bersyukur :) alhandulilahh...  Aku just terkilan kimia jaaa.. B+?? time trial elok dapat A nyaaa.. -__- takpa laa..bukan rezeki.. ada hikmah la tuu..

btw..untuk kawan2 baik  aku, azira, ella, wan, yana, leni, kyra, mawar, and fitq, tahniah jugak untuk korang.. korang dah usahakan :) takpaa..ade hikmah semua tu.. and semualah untuk kawan2 aku! hehe . rindu korang semua lagih!! T__T aritu sembang kejap sangat!

p/s : menanti kehidupan akan datang ,PEACE (V)

No comments:

Post a Comment