Eh, Eh, nie aku nie ?

My photo
Malaysia
teringin ber-blog-ing. tetapi, terkadang malas. terkadang rajin. hanya manusia biasa.

Sunday 18 March 2012

Berdebar !

ASSALAMUALAIKUMM....

tak sangka... setelah lamaa exam habes (SPM), tibalah pulakk debaran lain... JENG! JENG! JENGGGG!

                                                              KEPUTUSAN SPM !

aiyooo.... ini lagi mengerikan dari menjawab exam. hahaha! Setelah sekian lamaa nyaa aku dok umaa goyang kaki jadi boss besaaq, akhirnyaaa, keputusan akan kluaa pada 21st Mar nie -.- uhhhh~
lagi dua hari dari sekarang.

Aku redha je dengan apa apa keputusan yang aku dapat nanti .waimaa, apa apa sekali pun lah! itulah hasil usaha aku belaja selamaaa.. err errr --'' selama aku belajar kat sekolah! huhu. kalau baik, ALHAMDULLILAH..syukur sangat ^^v . then kalau sebaliknya..takpea, aku terima . mybe ada hikmah :')

For only my mom...kalau result lisa baik, tu hadiah untuk mak okeyh? :D ma la yang banyak doakan lisa sampai lisa jadi orang ^^v hehe. if sebaliknyaa.. lisa mintak maaf sebab tak dapat puaskan hati mak :(  im sorry mom. mybe lisa byk main main. huhuhu ~ :/  but i try my best okeyh!

for all kawan kawan spm, SMK Seri Perkasa Batch 2011, perghhh korang jangan takut! haha, nanti kita mai sekolah sama sama ehh >.<  kul 10 kita serbu! hope kita kitaa dapat result gempak yang mampu mengharumkan namaaa sekolah, terutamanyaa, pengetua kita =='' huhu.

K, menunggu 21st nie, TATA ! ^_^


p/s  : penantian suatu penyiksaan

No comments:

Post a Comment